חנוכיה לי יש – בני בנה חנוכיה לבד! שירי סונסינו מסבירה איך

 

חנוכיה לי יש, צוחקת בה האש

ובני צוחק גם כן

צוחק ונהנה

הכי כיף להכין בבית

ומה דעתכם קטנטן אך מכין לבד חנוכיה מזכוכית לא סתם.

 

לקראת חג החנוכה, מוציאה שירי סונסינו, גורו יצירה בשיטת עשה זאת בעצמך, ערכות נפלאות המכילות את כל חומרי הגלם הדרושים כדי ליצור עם הילדים חנוכיית אקווריום, נרות מעוצבים, נרות ג'ל וקופות לדמי חנוכה.

אין אמא שלא מחפשת תעסוקה חינוכית ומלמדת לילדים. אני אמא שבני נמצאים איתי בבית ולא הולכים לגנים, כזו אני, מאמינה ומעדיפה בעיקר את החינוך הביתי. אך סונסינו אמא לשבעה ילדים שמסתובבים בביתה, שירי מרגישה את הצורך לטפח זמן איכות משפחתי, שבו מניחים בצד את המסכים ונהנים מפעילות משפחתית מהנה ומגבשת. 

 חנוכיה שירי סונסינו

זו לא הפעם הראשונה ששירי מוציאה לשוק ערכות, שמתאימות ליצירה במשפחה, בגן, בקייטנה ובבית הספר. היא כבר הכינה ערכות יצירה להעסקת הילדים בטיסה, כדי למנוע סצנות של "אמא משעמם לי!", המוכרות לכל אמא, וכעת היא שוקדת על ערכות לפעוטות בנושא 70 שנה למדינת ישראל.

 חנוכיה שירי סונסינו

הפעם, אני צילמתי בעלי ובני הכינו ביחד את החנוכיה ולפי התמונות הם נהנו מאוד. חשוב לי ולדעתי בכל משפחה שיהיה זמן איכות בין האב (שלרוב מפרנס עיקרי ולכן נמצא פחות בבית) לעבוד יחד עם הילד וליצור להם יחד זמן איכות משותף.

בעלי אמנם הדביק אך בני עשה את כל השאר והתוצאה לפניכם, מה אתם אומרים?

 חנוכיה שירי סונסינו

הילדים יהיו גאים להציג לאורחים בטקס הדלקת נר ראשון של חנוכה והאמת, אני כאמא מתלהבת מאוד מהעבודה ובחג החנוכה אביא את החנוכיה לסבא וסבתא ושם נדליק נרות חנוכה בחנוכיה האמיתית שהכין וכמובן הביטחון העצמי שלו יעלה, אז מי בעצם נהנה יותר, הוא או אני?

 חנוכיה שירי סונסינו