זוג פנסים בצורת חיפושית לעגלת התינוק מבית "באגי לייט"

זוג פנסים בצורת חיפושית לעגלת התינוק מבית "באגי לייט"

החורף עוד רגע כאן, מחשיך מוקדם והילדים במסגרות או לפעמים סתם מטיילים אחר הצהריים: קניות, סידורים ושאר עניינים.

באגי לייט זהו הפתרון שאתם צריכים.

אורות כי גם העגלה היא כלי הרכב. היא כלי הרכב של האנשים הכי יקרים לנו בעולם, ילדינו או אפילו יותר נכון לומר של התינוקות הרכים והקטנים שלנו.

לכן, חשוב שיראו את העגלה גם כשקצת מחשיך. האורות האלו מוכנים להרכבה בקלות וברגע אחד על הקורקניט ו/או על העגלה.

אם לפעמים את מטיילת עם הילדים בשעות אחר הצהריים, את חייבת לעצמך לרכוש את הפתרון הזה כדי שיראו אותך כי את יודעת, מוטב לשמור על החיים ובעיקר על הילדים.

 

'הנסיך הקטן', בית איכותי למותגים מובילים גאה להציג:

זוג פנסים בצורת חיפושית לעגלת התינוק מבית "באגי לייט"

'הנסיך הקטן' שמח להשיק זוג פנסי Led מבית ""buggi lights המתחברים לעגלת התינוק התורמים להעלאת הבטחון בשעות הלילה וימי החורף

 

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, מפיצה ערכה של שני פנסי led בצורת חיפושית העשויים סיליקון גמיש, המתחברים לכל חלק בעגלת התינוק או טיולונים ומאפשרים להם לבלוט בחשיכה ובתנאי תאורה ירודים.

ערכת הבאגי לייט מכילה שני פנסים האחד באור לבן לקדמת העגלה והשני באור אדום לאחורי העגלה (כמו רכב קטן). הפנסים מתאימים ללמעלה מ-100 דגמי עגלות. לכל פנס שתי לולאות המאפשרות חיבור למוטות דקים ועבים. דגמי הבאגי לייט מגיעים בשלושה צבעים שונים: אדום, שחור ולבן.

לפנסי העגלה של באגי לייט ישנם שלושה מצבי תאורה- הבהוב רגיל, הבהוב מהיר ותאורה קבועה. פנסים אלו הינם ניידים ויכולים ללוות את הילד מעגלת התינוק ועד לאופניים הראשונים והלאה.

הבאגי לייט מושק בישראל בסמוך לתקופת החורף הקרבה עלינו. בימים המקוצרים והלילות הארוכים הבאגי לייט יקנה תחושת ביטחון בלצאת עם הילדים והעגלה בשעות הערב, כל זאת מבלי לחשוש מפגיעות של רכבים, רוכבי אופניים ושאר עוברי דרך.

 

ניתן להשיג ברשתות למוצרי והתינוקות ובחנויות המובחרות

*המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי*

לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" – 08-9426633. www.littleprince.co.il

 

אודות 'הנסיך הקטן'

חברת "הנסיך הקטן", נוסד בשנת 1994 ומתמחה ביבוא מוצרי תינוקות, פעוטות וילדים, ממגוון מותגי הילדים המצליחים בעולם, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee", סמי הכבאי, מטוסי על, קונקס ועוד.