לקורין וליאור יעקבי מרמת גן נולדה שלישיה שמצטרפת לבתם הבכורה.

אז איך מסתדרים עם ארבעה ילדים קטנים? כהורים צעירים ועמוסים הם ישמחו לקבל כל עזרה

קורין וליאור יעקובי

קורין וליאור יעקבי מרמת גן לא העלו על דעתם שתוך פחות משלוש שנים הם יהפכו הורים לארבעה. לפני כשלושה חודשים וחצי נולדה להם שלישיית בנים: מיכאל, רפאל וגבריאל שהצטרפו לבתם הבכורה, אריאל, כיום בת שלוש.

קורין נשמעה מלאת אנרגיה ושמחת חיים למרות שידיה עמוסות (תרתי משמע). היא סיפרה שעד לפני שנה, מסלול חייהם היה כמו של כל זוג צעיר. קורין בת 34 מאמנת אמנויות לחימה, עצמאית בעיסוקה, וליאור בעלה מאמן כושר וחוזר בתשובה, גידלו בנחת וברוגע את בתם הבכורה אריאל שהייתה אז בת שנתיים.

ואז קורין נכנסה להריון ספונטני. בבדיקת האולטרא-סאונד הראשונה הרופא גילה שיש ברחמה תאומים ושלח אותה לטכנאי אולטרא-סאונד לבדיקה מקיפה יותר. בבדיקה גילו ההורים לתדהמתם שהם מצפים לשלישיה ולא לתאומים, הטכנאי גילה שלושה שקי עוברים שונים – שלושה בנים לא זהים, כל אחד שונה מרעהו.

איך הגבתם למשמע הבשורה על השלישיה?

"שמחנו מאד ואמרנו תודה רבה על המתנה שקבלנו".

בתום שבעת חודשי הריון קורין ילדה את שלישית הבנים בניתוח חירום בשל רעלת הריון בשבוע 31. הבנים נולדו במשקלים של 997 גרם, 1.200 ק"ג, 1.300 ק”ג. התינוקות שהו בפגיה פרק זמן שונה, אחד שהה שלושה שבועות, אחד חודש ואחד חודש וחצי. בכל פעם שחררו תינוק אחד ובכל פעם חגגו ההורים ברית לתינוק אחד בהתאם לאישור הרופא שאפשר את קיום האירוע.

קורין מספרת שהבנים מתפתחים יפה, היא ובעלה עצמאיים ולא פשוט להישאר בבית לאורך זמן. יש להם ציוד ראשוני אבל כל הזמן יש צורך בפריטים נוספים.

איך ניתן לסייע לכם?

"בתרומות של פריטים לתינוקות ולילדה בת שלוש: בגדים במצב טוב, צעצועים, תחפושות, טיטולים וכו’. תרומת חלב אם מאד חשובה לנו – התינוקות ניזונים רק מחלב אם ולא מפורמולות".

ויש עוד דרך לסייע לכם?

"כן, בשמירה על התינוקות ובטיפול בהם. גם כעת כשאנו משוחחות נמצאות כאן מתנדבות: נשים מכל הגילאים והאזורים מגיעות לביתנו בשדרות ירושלים ברמת גן ומסייעות בשמירה על הילדים. הטיפול נעשה יחד עם אחד מבני המשפחה שנוכח בבית, לפי לו"ז משמרות שאני מסדרת מראש מדי שבוע”.

כל מי שרוצה לסייע בכל דרך אפשרית – תרומה במתן ציוד או לסייע בטיפול בשלישיה מוזמנת ליצור קשר עם קורין: 050-7446944