שיטת הסיב היפני, המילה האחרונה בתחום התזונה – מבוסס על קונג'אק

שיטת הסיב היפני, המילה האחרונה בתחום התזונה - מבוסס על קונג'אק

גולד נייצ'ר ישראל משיקה את  שיטת הסיב היפני, המילה האחרונה בתחום הסיבים התזונתייםהמושתתת על ה-KGM (קונג'אק גלוקומנאן), סיב הידרופילי מסיס המופק מהקונג'אק –  צמח בר הגדל בעיקר במזרח אסיה ומהווה מרכיב דומיננטי במטבח היפני

שיטת הסיב היפני, המילה האחרונה בתחום התזונה - מבוסס על קונג'אק

Health & Weight

שיטת הסיב היפני משלבת בין בריאות ומשקל

הודות ל-  KGM – סופר פייבר 100% טבעי

 

הקונג'אק גלוקומנאן נחשב לאחד מ-10 מזונות הבריאות הטובים ביותר על פי ארגון הבריאות העולמי

ותועלתו הבריאותית מיוחסת להשפעות מגוונות:

הסיב היפני מקדים את תחושת השובע ומסייע לא רק בהרזיה בריאה אלא גם בהפחתת שומנים, רמת סוכר בדם, כולסטרול, לחץ דם ומסייע לתפקוד נכון של מערכת העיכול והמעיים

 

קיימת הסכמה כללית כי תזונה עשירה בסיבים  תזונתיים  מסייעת להגנה מפני מגוון רחב של מחלות.  מזה מספר עשורים מכוונות ההמלצות בעולם לעידוד והגברת הצריכה של סיבים  תזונתיים. להבדיל מחומרי תזונה אחרים, ההשפעה הפיזיולוגית של סיב תזונתי קשורה בעיקר להתנהגות הסיב במהלך העיכול ולהפעלה של פעילויות ביולוגיות ספציפיות ולא למאפיינים תזונתיים מהותיים, כמו למשל כמות האנרגיה.

 

סיבים תזונתיים מייצגים את המרכיב הבלתי מתעכל העיקרי בדפוסי תזונה רבים ויש להם השפעות פיזיולוגיות לכל אורכה של מערכת העיכול: מהבניית תכולת המעי (המסייעת בהשגת תחושת שובע  ובשליטה בכמויות המזון), דרך אפנון של תהליכי עיכול (מסייע בשליטה במחזורי הגלוקוז וחלקיקי השומנים בדם) ועד היותם  מצע מרכזי לתסיסה מיקרוביאלית.

 

 

כל המזונות הצמחיים מכילים סיבים תזונתיים ולכן תזונה עשירה בירקות ופירות, דגנים מלאים, אגוזים, גרעינים וזרעים היא עשירה בסיבים. ויחד עם זאת סקרים שונים שנעשו בארץ ובעולם הראו כי צריכת הסיבים היומית בקרב נשים וגברים, עומדת על כ- 50% בממוצע מכמות הצריכה המומלצת ומכאן ההבנה כי נדרש סיוע בהשלמת המינונים המומלצים לצריכה היומית של סיבים תזונתיים.

 

שיטת הסיב היפני – החדשנות:

חברת גולד נייצ'ר ישראל משיקה בימים אלה את שיטת הסיב היפני Health&Weight – המשלבת באופן הדוק ואינטגרלי בין אלמנטים של בריאות ומשקל – מתוך ההבנה כי כשהבריאות עולה, קל יותר גם לרדת במשקל, ולהיפך: כשיורדים במשקל קל יותר לשפר את הבריאות – וכל זה בליווי של  מעגל תמיכה של מומחים מקצועיים. לראשונה בישראל –  תפיסה זו מעמידה את שיטת הסיב היפני צמוד לקבוצות התמיכה הגדולות – ללא השקעת זמן ותקציבים גדולים מצד הלקוחות.

 

שיטת הסיב היפני מציגה את המילה האחרונה בתחום הסיבים התזונתיים. השיטה מושתתת על ה-KGM  (קונג'אק גלוקומאנאן, המאושר ע"י ה-FDA, רשות המזון האמריקאית), סיב הידרופילי מסיס שמופק מהפקעת של Amorphophallus konjac – צמח בר ממשפחת הלופיים, הגדל בעיקר במזרח אסיה. באופן מסורתי, KGM נצרך בתור ג'לי צמיג או משולב במוצרי מזון אחרים באסיה במשך מאות שנים, והוא מאפיין דומיננטי במטבח היפני.

ל-KGM  מיוחסות תועלות בריאותיות רבות בספרות הרפואית המקצועית והוא נחשב לסופר פייבר, סיב על תזונתי, אחד מעשר מזונות הבריאות הטובים ביותר על פי ארגון הבריאות העולמי.

 

לדברי ד"ר מארק היימן, מחבר רבי המכר "בריא לתמיד", ״חילוף חומרים מנצח״ ו״לא לסוכרת״ (והרופא של הילרי קלינטון): "ה-KGM הוא סיב איכותי מיוחד שסופח אליו שומנים, סוכרים ומים במעי. הוספת סיבים אלה לתזונה מהווה כלי עזר יעיל במיוחד להפחתת משקל ולהורדת ערכי הסוכר בדם והכולסטרול והוא יעיל  פי 5  בהשוואה לסיבי שיבולת שועל, פסיליום ועוד".

 

הקדמת תחושת השובע:

הסיב היפני שהוא סיב מסיס וצמיגי במיוחד, סופח יותר מים ומיצי עיכול במעבר במעי, מעכב את ריקון הקיבה ומאט את מהירות מעבר המזון לאורך המעי, כך שמושגת תחושת מלאות לאורך זמן ונצרכת פחות אנרגיה. דהיינו מושגת תחושת שובע מוקדמת ובהתאם לכך נצרכת פחות אנרגיה (קלוריות).

 

הסיב היפני מונגש לראשונה בישראל בדרך חדשנית. השיטה משלבת בתוכה תועלות של המוצר במישורים של ניהול משקל ואכילה נכונה, בריאות ומעגל תמיכה של מומחים מקצועיים – כך שנעשה מיצוי אופטימלי וסינרגי של ה-KGM בכל הרבדים: שילובו בניהול הבריא של האכילה ומשקל הגוף, תוך חינוך לאורח חיים בריא, אימוץ אלמנטים מאורח החיים והמטבח היפני לסגנון החיים בישראל וחיזוק כל הפרמטרים של ה- Wellbeing.

 

תועלות המוצר:

השיטה מעניקה מידע עשיר סביב תכונות המוצר ואופני השימוש היעיל בו לירידה במשקל. הסיב היפני מונגש לצרכן הישראל באמצעות אבקה בטעם בטעם פסיפלורה מרענן וכמוסות המיועדות לשימוש מחוץ לבית. הסיב היפני הוא סופר פייבר 100% טבעי, צמחי, ללא סוכר וללא גלוטן.

 

איך זה עובד?

לפני כל ארוחה נוטלים את הסיב היפני עם כוס מים. ה-SUPER FIBER סופח אליו מים, ממלא את הקיבה ויוצר תחושת שובע מיידית ומתמשכת. "הפטנט" פשוט: המוח מקבל איתות להפסיק לאכול מעבר לרצוי ולכן אוכלים פחות.

 

את הסיב היפני ניתן לשלב גם בתפריט היומי אותו אנו צורכים ולא רק במים. מומחי שיטת הסיב היפני- Health &weight הרכיבו מגוון מתכונים בהם משולב הסיב ביפני ובהם שייק קונג'אק, מוס שוקולד מריר עשיר עם סיבי קונג'אק, ועוד – ויספקו ללקוחות באופן שוטף מתכונים חדשים והמלצות אכילה יצירתיות ובריאות.

 

תועלות בריאותיות:

תועלותיו של ה-KGM לשימור ושיפור ערכי בריאות מוצגות באמצעות מחקרים רבים התומכים בעובדה כי הסיב היפני מסייע  להרזיה בריאה, להפחתת LDL (הכולסטרול הרע), להפחתת שומנים בדם, להפחתת לחץ דם, לשיפור התפקוד של מערכת העיכול והמעיים, להפחתת רמת הסוכר בדם ועוד (ראו מחקרים מצורפים).

 

מעגל התמיכה:

מעגל הכולל פורום מומחים: ד"ר דלית ויסמן, יועצת מדעית ותזונאית קלינית; דורית דן, הרבליסטית, מומחית ל-Wellness   ותזונה בריאה (האחראית גם על יצירת מתכונים מקוריים, בריאים וקלים להכנה); ורחל חודדוב מומחית לרפואה משלימה. לפורום זה מצטרף מערך של דיאטניות קליניות לתגבור המענה והתמיכה בלקוחות, כולל אפשרות לליווי אישי ואירועי הסברה והכוונה לניהול משקל ולניהול יעיל של אורח חיים בריא.

 

הסיב היפני עומד בתקן GMP מחמיר ומיוצרים במעבדות צמחי מרפא שבגליל, יצרן המאושר על ידי משרד הבריאות. כשר פרווה בהשגחת הרבנות האזורית גליל תחתון. סדרת הייצור הבאה של הסיב היפני קיבלה כשרות הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים.

 

המוצר מוצע לצרכן במארז אבקה ובמארז כמוסות:

תכולת אבקה: 200 גרם. תכולת כמוסות: 90 כמוסות במשקל כולל 47.25 גרם.

מחיר: 349 ש"ח, בימים אלה במבצע השקה – 30% הנחה על המוצר השני.

להשיג בבתי מרקחת פרטיים, בתי טבע ובקרוב גם ברשת פארם גדולה ובחנות אונלייין באתר הסיב היפני (SIV-YAPANI.CO.IL).

שיטת הסיב היפני, המילה האחרונה בתחום התזונה - מבוסס על קונג'אק