חברת בייבי ביורן המובילה בעולם למנשאי תינוקות משיקה קולקציה במהדורה מוגבלת

Woods ONE Babybjorn בהשראת היער השוודי

 חברת בייבי ביורן משיקה קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת, מומלץ למהר ולגשת לחנויות!!!

חברת בייבי ביורן המובילה בעולם למנשאי תינוקות משיקה קולקציית  woods במהדורה מוגבלת למנשא  one. כל מה שאתם צריכים בחבילה אחת בצבעי יער סתווים ונעימים. הקולקציה בעלת 3 צבעים מרהיבים של בורדו כהה ועשיר, ירוק- אורן מרענן ובז' עדין ונעים. מניסיון אישי זהו מנשא נוח, כיף לטייל איתו, לילד נוח והאמא נהנת או שהאבא סוחב קצת, מותר גם לו לעזור.

בקולקציית "היער" חברת בייבי ביורן, חוזרת לשורשים ומשיקה קולקציה בהשראת היער השוודי. הקולקציה החדשה נועדה לעורר תחושות של סתיו חמים, בחברת משפחה וחבריים טובים בבית ובטבע כאחד.

צבעי הקולקציה שואבים השראה מצבעי היער השוודי בתחילת הסתיו כאשר הירוק של עצי האורן פוגש את האדום של פירות היער ושניהם מתערבבים עם שמיים אפרוריים וקרני שמש חמימות. הקולקציה מושלמת עבור הורים אורבניים שמחפשים לחזור למקורות ולחוות את הטבע הכי קרוב לבית.

המנשא האידיאלי עבור ההורים, שרוצים מנשא ארגונומי עם נוחות שאין דומה לה עם מגוון אפשרויות לנשיאת התינוק – מלפנים או על הגב, זה פשוט ונוח בכל העמדות. מודה שאני טיילתי עם המנשא הזה בעולם: בלונדון ובפריז הם ילד בן שנה ובהחלט המנשא היה נוח, לדעתי כיום זהו המנשא הטוב ביותר בעולם. באופן אישי יש לי שניים כאלו מכיוון שיש לי שני ילדים.

 

מנשא התינוקות One נותן מענה החל מגיל לידה (מ-3.5 ק"ג) ועד גיל 3 (15 ק"ג) פותח בעזרת אורטופדים מובילים לילדים ומספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד, לגב ולירכיים שלו. מאושר לשימוש ע"י המכון הבינ"ל למפרק הירך ונמצא כמספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, וכמעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.

 

המנשא מאפשר לשאת את התינוק בארבעה מצבים:

» פנים אל פנים: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב ללב.

» התינוק פונה פנימה: נשיאה נוחה, בטוחה ונעימה בזכות עיצוב ארגונומי מתקדם.

» התינוק פונה כלפי חוץ: מומלץ מגיל 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם.

» נשיאה קלה על גב: מגיל שנה, המאפשר נשיאה על הגב בצורה עצמאית וקלה.

 

מתאים לשימוש מגיל לידה/ 3.5 ק"ג עד לגיל 3/ 15 ק"ג

 

המנשא הינו ארגונומי, עם תנוחה אופטימלית, עיצוב מתכוונן עם רצועות כתף מרופדות וחגורת מותן כדי לאפשר פיזור משקל אופטימלי. המנשא עשוי מכותנה משולבת בסיבי פוליאסטר, שילוב המעניק למנשא רכות וחוזק.

 

 

עוד באותה קולקציה יפה חברת בייבי ביורן משיקה טרמפולינה ארגונומית עם עיצוב חדשני, נוחה, נעימה ומתאימה לילדים ולתינוקות

 

חברת בייבי ביורן משיקה קולקציית טרמפולינות Woods בהשראת היער השוודי– טרמפולינה ארגונומית  בשלושה צבעים סתווים, ירוק עשיר, אדום שזיף וכחול אפרפר.

בקולקציית "היער" חברת ביייב ביורן, חוזרת לשורשים ומשיקה קולקציה בהשראת היער השוודי. הקולקציה החדשה נועדה לעורר תחושות של סתיו חמים, בחברת משפחה וחברים טובים בבית ובטבע כאחד.

צבעי הקולקציה שואבים השראה מצבעי היער השוודי בתחילת הסתיו כאשר הירוק של עצי האורן פוגש את האדום של פירות היער ושניהם מתערבבים עם שמיים אפרוריים וקרני שמש חמימות. הקולקציה מושלמת עבור הורים אורבניים שמחפשים לחזור למקורות ולחוות את הטבע הכי קרוב לבית.

הטרמפולינה כמו כל מוצרי בייבי ביורן פותחה ע"י אורתופדים מומחים. בעלת נדנוד מהנה וטבעי – הילד יכול להתנדנד וליהנות בזמן שהוא מפתח את הכישורים המוטוריים ושיווי המשקל שלו בדרך טבעית. תינוקות קטנים יותר יכולים להירגע בנועם בטרמפולינה בזמן שאתם מנדנדים אותם בבטחה. לכן היא מתאימה לתינוק רך בן פחות מחודשיים כפי שאתן רואות בתמונה, מתוק או לא? וכן, לתינוק או יותר נכון פעוט בן כמעט שנתיים.

הטרמפולינה הזו שונה משאר הטרמפולינות שיש היום בשוק מכיוון שאין רטט והיא איננה נשענת / נסמכת על בטריות אלא על הגוף של התינוק עצמו, כלומר המשקל שלו מניע / מזיז את עצמו. כנסו לחנות ותנסו.

חברת בייבי ביורן משיקה קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת, מומלץ למהר ולגשת לחנויות!!!

עיצוב ארגונומי המעניק תמיכה נכונה לראש ולצוואר של התינוק. המושב המרופד מתאים עצמו אל גוף התינוק ומחלק באופן שווה את משקלו. כך התינוק זוכה לתמיכה נכונה, החשובה במיוחד לתינוקות קטנים ששריריהם עדיין לא התפתחו לגמרי.  נדנדה וכיסא במוצר אחד- משמש הן כטרמפולינה והן ככיסא עד גיל שנתיים. מרגע הלידה ועד שהילד לומד לשבת זקוף ניתן להשתמש כטרמפולינה ולאחר שהילד לומד ללכת ניתן להפוך את הבד ולהשתמש במוצר בתור כסא נוח.

מתאים למנוחה ולמשחק- תינוקות עוברים במהירות מפעילות משחק אנרגטית לישנוניות.  הטרמפולינה בעלת שלושה מצבים שונים. כך ניתן להתאים בקלות ובשקט את הטרמפולינה לתינוק ממצב זקוף למשחק ועד למצב שכיבה לשינה.

בדים בטוחים שנבדקו בקפידה- כל בדי המוצר נעימים למגע לעור התינוק ובטוחים ללעיסה או מציצה. הבדים נבדקו ואושרו בהתאם לתקן tex 100  Oeko-שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם, אינם מכילים חומרים המסוכנים לבריאות ואלרגנים. הבדים ניתנים להסרה בקלות ולכביסה במכונת כביסה. מושלמת לשימוש בחוץ, ניתנת לקיפול למצב שטוח ואידאלית לאחסון ולנשיאה.

מחיר: 780 ש"ח

חברת בייבי ביורן משיקה קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת, מומלץ למהר ולגשת לחנויות!!!

https://www.babybjorn-israel.co.il

מוצרי בייבי ביורן משווקים ומיוצגים בלעדית בישראל על ידי בוגבו ישראל בע"מ

ניתן להשיג באולם התצוגה של בוגבו ישראל ברמת השרון – 035407999,

ואצל המשווקים המורשים.

 

 

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
קולקצית Woods ONE Babybjorn בהשראת היער השוודי
Author Rating
51star1star1star1star1star