גורי אלפי, עידו רוזנבלום, ליאור אשכנזי, אניה בוקשטיין מירה עווד ודרור קרן

מלווים וירטואלית את קהל המבקרים

תפיסת עולם מרכז מבקרים חדש

במתחם ישראל יפה שעל גדות הירקון, בלב הפארק של תל אביב, "תפיסת עולם" נחנך בימים אלה מרכז מבקרים חדש ויחיד בסוגו: הוא מוקדש כולו לאתגרי הסביבה והקיימות עימם מתמודדת האנושות בעידן המודרני.

שמו של מרכז המבקרים הוא תפיסת עולם (OUTLOOK באנגלית) על שום שהוא מציג זווית ראייה אחרת ממנה ניתן להשקיף על התמורות המשמעותיות שמתחוללות בכדור הארץ.

מרכז המבקרים, שנבנה במשך שנתיים בהשקעה של למעלה מארבעה מיליון שקלים, משלב תפאורה מחומרים ממוחזרים, מיצג אור קולי, וידאו-ארט, תחנות צפייה נושאיות ואפליקציות אינטראקטיביות, כמו גם אלבום מבקרים מצולם, ומתנת פרידה דיגיטאלית – סרטונים קצרים בכיכובו של המבקר אותם ניתן לשתף ברשתות החברתיות.

 

הסיור במרכז משובץ בדמויותיהם וקולם של כוכבי הטלוויזיה והשחקנים עידו רוזנבלום, גורי אלפי, אניה בוקשטיין, מירה עווד, ליאור אשכנזי ודרור קרן, אשר נרתמו לפרויקט ומלווים את המבקרים דרך המיצגים השונים לאורך מסלול הסיור.

 

אשל סגל, מנכ"ל המועצה לישראל יפה, מסביר כי "תפיסת עולם מרכז ומגיש לקהל, בשפה פשוטה ובגובה העיניים, את סוגיות הסביבה העיקריות. זאת חוויה ערכית ומעשירת אופקים, והיא פונה אל הציבור הרחב, הבוגר, שחייב לעצמו את המידע הזה גם כשהוא בסביבתו הפרטית וגם כמקבל החלטות בעבודה. בתפיסת עולם מוצגים לא רק אתגרים אלא גם פתרונות ברי יישום. פתחנו לצד המרכז גם חנות מוזיאלית, שממחישה פתרונות יומיומיים".

 

תפיסת עולם מרכז מבקרים פתוח כל ימות השבוע:

בימי א'-ה' בין השעות 10:00-17:30, בימי ו' – ,09:30-15:00 ובשבתות בין השעות 09:30-20:00. כרטיס כניסה למרכז המבקרים עולה רק 25 ש"ח לאדם (מגיל 6 ומעלה).

 

במתחם ישראל יפה תמצאו גם קפה-מסעדה, וניתן לסייר וליהנות גם מהגן המושקע והמטופח שהורחב וטיפס גם אל מפלס הגג: על הגג הוקם לאחרונה גן ירוק ומקסים והותקנו מקומות ישיבה לרווחת הקהל.  הגישה למתחם נוחה מאד – למגיעים בכל אמצעי התחבורה, כולל רכבת, אוטובוס ואופניים. לרכב פרטי – חנייה צמודה בשפע. תפיסת עולם, כמו גם המתחם כולו, נגיש לבעלי מוגבלויות.

 

מומלץ לרכוש כרטיסים מראש באתר האינטרנט של מרכז המבקרים: http://www.outlook.org.il/