ספר ילדים חדש "מדלן וכלבת הספרייה" רואה אור בהוצאת ספר לכלספר ילדים חדש "מדלן וכלבת הספרייה" רואה אור בהוצאת ספר לכל

"מדלן וכלבת הספרייה" – ספר ילדים חדש על ילדה שלא אהבה לקרוא עד שפגשת בכלבה בשם בוני דרך או אולי בעזרת בוני מתחזק הביטחון העצמי של הילדה. תחילה היא חוששת לקרוא ולאחר מכן רק מתחזק ביטחונה מקריאה בשקט, לקריאה בכיתה.

 

ספר ילדים חדש "מדלן וכלבת הספרייה" הרואה אור בהוצאת ספר לכל, מביא את סיפורה של ילדה בשם מדלן שלא אוהבת לקרוא עד שהיא פוגשת בכלבת ספרייה בשם בוני. לבוני יכולה הילדה לקרוא סיפור מבלי להתבייש או לחשוש, אפילו אם המילים יתקעו ויתבלבלו בפיה לבוני הכלבה לא יהיה אכפת. לאורך עלילה מרגשת ונוגעת, מצליחה הכלבה ללמד את מדלן שזה בסדר לקרוא לאט או לנסות שוב כשלא מצליחים.

 

כלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם, אבל מחקר שנערך באוניברסיטת קליפורניה מגלה כי כלבים יכולים לסייע לילדים בשיפור הקריאה שלהם. במסגרת המחקר נפגשה קבוצת ילדים בגיל בית ספר יסודי פעם בשבוע במשך 10 שבועות רצופים והקריאה ספרים לכלבים במשך 15 דקות. המחקר בחן את רמת הקריאה לפני ואחרי הניסוי, ונמצא כי בקרב כל הילדים נרשם שיפור של עד 30 אחוז ברמת הקריאה. רבים מהמשתתפים במחקר הודו כי לפני שהשתתפו במחקר הם התביישו מאוד לקרוא בקול רם, אבל הקריאה לכלב, שלא שפט אותם על רמת הקריאה, הצליחה לחזק את ביטחונם ולשפר את הקריאה שלהם.

 

את הספר כתבה ואיירה סופרת הילדים ליסה פאפ, המגדלת שלושה חתולים להם היא נוהגת להקריא סיפורים.

לגילאי 5-8

אני הקראתי לבני בן השלוש והוא אהב מאוד, הספר חינוכי ומומלץ בכל גיל גם לקטנים יותר

כריכה קשה

מחיר: 74 שקל

להשיג בחנויות הספרים ובאתר: http://seferlakol.co.il/