מותג העל היוקרתי לעגלות תינוק"בוגבו" משיק עגלה חדשה   Bugaboo Fox

אמרו 'כן' כדי לקבל הכל

מותג העל היוקרתי לעגלות תינוק"בוגבו" משיק עגלה חדשה   Bugaboo Fox

בשנת 1999 השיק המותג ההולנדי Bugaboo את העגלה הראשונה שלו וחולל מהפכה בשוק העגלות. כמעט 20 שנה מאוחר יותר Bugaboo חושפת את העגלה האולטימטיבית שמסמנת את הדור הבא של העגלות- Fox Bugaboo.

חברת Bugaboo ידועה כפורצת דרך בחדשנות, עיצוב ונוחות ומסמנת לעצמה למטרה להמשיך להוביל את חוד החנית באבולוציה של העגלות. בתהליך הפיתוח של עגלת הפוקס, לקחו בוגבו 20 שנה של ניסיון, ידע ומשובי צרכנים, כדי לייצר את הדור הבא של העגלות.

 

אמרו כן כדי לקבל הכל – בוגבו

הנסיעה החלקה ביותר, ללא כל מאמץ. קחו את העגלה לכל מקום, מרחובות העיר ועד טיולים בחוף הים. מערכת בולמי הזעזועים המתקדמת יבטיחו לכם ולילדכם נסיעה חלקה בכל דרך. הסל התחתון הגדול, עם גישה נוחה, יאפשר לכם לקחת עמכם כל מה שאתם צריכים, עם שלדה קלה במיוחד וקיפול חלק, תוכלו לשאת את העגלה בקלות הביתה או למכונית ועם הקיפול הסופר קומפקטי, תוכלו לאחסן את העגלה מבלי שתתפוס מקום.

 

אמרו 'כן' לנסיעה חלקה – בוגבו

העגלה החדשה מציעה נסיעה יציבה ביותר על כל סוגי המשטחים הודות לגלגלים החדשים ומערכת בולמי הזעזועים הייחודית. בוגבו פוקס, תוכננה עם מערכת בולמי זעזועים קדמית ואחורית כדי שהבייבי שלכם יחווה נסיעה חלקה וללא כל מהמורות. הסיעו את העגלה ללא מאמץ, עם ניווט קל ביותר, גם בפינות חדות, רחובות עמוסים ומעברים צרים.

 אמרו 'כן' למהפכה בלייף סטייל – בוגבו

בתהליך תכנון העגלה, שם צוות העיצוב דגש על כל פרט ופרט בעגלה בשביל להקל על חייהם של ההורים. מושב הכיסא ממוקם בגובה האידאלי, שמאפשר גישה והוצאה מושלמת של הילד מהעגלה, בלם הרגל מופעל בלחיצה פשוטה, הסל התחתון גדול ונגיש, ונקודות חיבור אינטגרליות, מאפשרות לחבר אקססוריז כגון מחזיק לכוס ובורד טרמפיסט, להשלמת החווייה ללא כל צורך במתאמים.

אמרו 'כן' לקומפקטיות – בוגבו

אחד האתגרים הגדולים ביותר לצוות היה ליצור עגלה שתהיה נוחה, חזקה וקומפקטית תוך כדי שמירה על משקל שלא יעלה על 10 ק"ג.  Marco Nieuwenhuizen  מנהל מוצר בכיר בחברה: פיתוח עגלה חזקה וקלת משקל הוא שילוב של הנדסת עיצוב חכמה. לוקח לא מעט זמן לייצר עגלה כזאת שנועדה להיות עמידה ופרקטית. לאורך כל התהליך בחן צוות הפיתוח כל חלק לעומק בשביל לראות היכן לשלב חומרים חזקים יותר שהם חיוניים לעגלה, והיכן ניתן להשתמש בחלופות קלות יותר על מנת לשמור על משקל נמוך, כל זאת בשביל למצוא את האיזון הנכון ולייצר עגלה שמשקלה 9.9 קילו בלבד.

 

אמרו 'כן' לעיצוב על זמני – בוגבו

מאז ומעולם הייתה הפילוסופיה של בוגבו לייצר עגלות שישמשו לאורך זמן ועבור יותר מילד אחד, אך עם הבוגבו פוקס לקחו את הגישה הזו צעד קדימה. בפיתוח העגלה, דאג צוות העיצוב לכך שחלקי השילדה יופרדו מחלקי העגלה אשר זוכים לאורך זמן יותר לבלאי. החלקים האינטגרליים (כגון השילדה) עמידים ביותר ומאריכים ימים ואילו החלקים האחרים כגון הבדים, עשויים חומרים ממוחזרים. בוגבו עשו בחירות מדוייקות לחומרים, כך לדוגמא בדי כל עגלת פוקס, עשויים מ 92 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים.

 

אמרו 'כן' לסטייל אישי – בוגבו

מושב הבוגבו פוקס עוצב בדרך ייחודית לעגלה, המושב ארגונומי ומספק תמיכה אידאלית ונוחה לילד. הבד נפרד לחלוטין בקלות מבסיס המושב, כך שהורים יכולים להחליף, לחדש ולרענן את הבדים מתוך מגוון האפשרויות העצום, וכך להאריך את מחזור חיי העגלה.

אינספור אפשרויות צבעים וקומבינציות, להתאמה אישית אולטימטיבית וסטייל מנצח. מגוון רחב של צבעים ומרקמים חדשים, ידיות אחיזה במראה עור יוקרתי, הניתנות לבחירה והחלפה, כיסוי גלגלים חדש בצבעים לבחירה, כל אלו יספקו אפשרות התאמה אישית וייחודית.

 

החל מ 5,500 ש"ח

 

עם בוגבו פוקס אומרים 'כן' לכל הדברים שאוהבים.

 ניתן להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן, משכית 14 הרצליה 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ bugaboo-distributor.co.il

 

Summary
product image
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
בוגבו
Product Name
מותג העל היוקרתי לעגלות תינוק"בוגבו" משיק עגלה חדשה Bugaboo Fox