רשת הרהיטים אולטימה Ultima מציגה נבחרת מותגים 100% ייצור ועיצוב איטלקי

רשת הרהיטים אולטימה Ultima מציגה נבחרת מותגים 100% ייצור ועיצוב איטלקי

אולטימה ספר דגם אורכידאה
החל מ 7500
צילום יחצ ט

רשת הרהיטים Ultima מציגה נבחרת מותגים, 100% ייצור ועיצוב איטלקי, בשילובים יוצאי דופן, המייצגים נאמנה את תפיסת העיצוב העילי של המסורת האיטלקית, תוך התאמה מושלמת לטעמו של הקהל הישראלי

בתערוכת ריהוטים 2018 תציג הרשת את מיטב הטרנדים בעיצוב לשנה החדשה המגיעים מבית המותגים האיטלקיים Kermes, Nias ו-Vittorio Franco

רשת הרהיטים אולטימה Ultima מציגה ריהוט חדשני 100% ייצור ועיצוב איטלקי

אולטימה ספה דגם הופר פינתי
החל מ 16555
צילום יחצ

 

ULTIMA, בבעלותם של דודי ואורלי שמרון, מתמחה בעיצוב וריהוט לבית.

מוצרי החברה מיובאים ממספר פסי ייצור באיטליה ומאופיינים בעיצוב עכשווי, כמיטב המסורת האיטלקית ובמגוון אינסופי של דוגמאות, מבלי להתפשר על הפונקציונליות ורמת הגימור של כל רהיט.

תחת קורת גג אחת, מאגדת תחתיה ULTIMA את מיטב מותגי העל בריהוט האיטלקי:Kermes , Vittorio Franco ו-Nias, המיוצרים ומעוצבים בארץ המגף על ידי המעצבים המובילים בתחום. מגוון הרהיטים עשיר ומתאפיין בעיצוב עכשווי כמיטב המסורת האיטלקית באינספור דוגמאות, צבעים וטקסטורות.

הקולקציות ברשת ULTIMA, מציעות מגוון מערכות ישיבה פינתיות, ספות נפתחות, מערכות ישיבה המשלבות ריקליינרים ידניים וחשמליים – בהרכב רגיל או פינתי/ שזלונג וכורסאות הדום נשלף.

ULTIMA מפקחת על כל תהליך הייצור, החל מעיבוד העורות במפעלים הממוקמים בצפון איטליה ועוד לבקרת האיכות טרום אריזת המוצר ולפני העמסתו מאיטליה.

בין קולקציות הריהוט היוקרתיות שמציגה ULTIMA, ניתן למנות את המותג האיטלקי KERMES, המגיש קולקציות המותירות רושם ויזואלי מובהק ומספקות פתרונות פונקציונאליים ואופנתיים המתאימים לכל חלל. המותג, שנוסד בשנת 1990 ע"י דומניקו לוסרדו, מציג קולקציות ריהוט המבוססות על שיתופי פעולה רבים שיוצרת החברה עם מעצבי על בנישת עיצוב הרהיטים.

המותג דוגל בעיצוב איטלקי טהור עם אינטרפרטציה המתכתבת עם שפת הריהוט העכשווית. לתערוכת ריהוטים 2018 מגיע מטעם ULTIMA מייסד המותג ויושב ראש קבוצת KERMES, מר דומניקו לוסרדו.

לוסרדו, שקובע את הקו העיצובי של המותג, מוביל תהליכים של שיתוף פעולה עם מעצבי על ידועים מאיטליה, כגון: Studio Marzia e Leo Dainelli הסטודיו שמעצב בן היתר מוצרים לקטלן, פנדי, ארקטיפו ועוד.

רשתULTIMA  מספקת לכם הצצה מעוררת השראה אל עולם העיצוב של חברת KERMES ITALIA. זאת ועוד, המותג ידוע בזכות שיתופי פעולה רבים עם מעצבי על בנישת הריהוט, לדוגמא:Danino Martinelli ו-Studio Marzia e Leo Dainelli שמעצב מוצרים לחברות ידועות נוספות כמו קטלן, ארקטיפו פנדי ועוד.

 

את הקו העיצובי החדש של Kermes אנו משיקים בתערוכת ריהוטים 2018 בשיתוף עם חברת תים על כל המשתמע.

מיד לאחר מכן הקו יוצג בלעדית ברשת חנויות אולטימה בחיפה, נתניה, רחובות, רמת גן, באר שבע, ירושלים, ובחנות הדגל בראשון לציון.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Summary
Event
רשת הרהיטים אולטימה Ultima מציגה ריהוט חדשני 100% ייצור ועיצוב איטלקי
Location
גני התערוכה,
Starting on
08/10/2017
Ending on
15/10/2017